lördag 2 september 2017

Så var det över


för den här gången! Men sista dagen hos Johanna och Micke blev fin.


Grävmaskinen gjorde sitt


både här och där!


Jag behövde paus, så jag tog en sväng i skogen för att vila öronen en stund. Massor av svamp hittade jag. Mest flugsvamp. Inga kantareller........


När jag kom tillbaka hittade jag Micke uppe i grävskopan. Där stod han och spikade. Det gick bra.........


Tommy tittade på, han........


Idun var inte särskilt intresserad av de där aktiviteterna. Hon hade annat för sig med farmor.


Dags att ta en hundpromenad med pappa!


Fredagskväll, och snart blir det pizza - en av Iduns favoriter!


Klätterkatten Sushi och hennes vattenhål...........



Så är det dags att att åka hemåt. Men först får vi med oss
 en massa nyskördade grönsaker!


Knappt tre timmar tog resan! Och nyponen som Tommy plockade i morse ligger på tork..........





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar