torsdag 4 november 2010

Thailandskompis!

Igår kom Ulla! Vi har inte setts sedan i maj, när vi tillbringade 2 veckor tillsammans på Malee Garden, så det var ett kärt återseende! Och gissa hur mycket thailandsprat det blev! Flera timmar pratade vi minnen från Thailand och Malee Garden och planerade framåt............. Jag åker ju tillbaka i februari, medan Ulla får bärga sig ända tills i juni, då hon åker tillsammans med två kompisar. Men den som väntar på något gott............




Jag letade förtvivlat efter en bild på oss två tillsammans bland alla bilder från maj i år. Jag hittade en - den här! Den är från Ullas sista kväll innan hon reste hemåt igen. Vi åt en kanonmiddag tillsammans med Britt-Marie och Ging på Number One - den bästa Massaman ever! Ging måste ha tagit bilden..........................................




Ulla gillar att gå ut, och jag älskar att visa Rörö, så det blev långpromenader både igår och idag. Men dagens bilder kommer inte förrän i morgon!












4 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll och hälsa Ulla. Det var riktigt trevligt att få lära känna henne "på riktigt"...

    SvaraRadera
  2. Hej alla Thailandskompisarna! Fin bild, men så sprang ju Ging runt en del med kameran ;-) Apropå fin, va fin din blogg blivit! Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga minnen och något roligt att se fram emot i höstmörkret! :)

    SvaraRadera
  4. Monica - visst var det!

    Britt-Marie - han tog en riktigt bra bild där! Tack - jag känner inte riktigt igen mig på min blogg ännu, men jag är nog riktigt nöjd!

    Madelene - Absolut - både/och!

    SvaraRadera