söndag 14 november 2010

Böcker

...........är ett av mina största intressen! Det finns inget bättre än soffan - sängen - hängmattan - balkongen och en bra bok! Jag, som normalt slukar flera böcker i veckan, har inte hunnit läsa mycket sedan jag flyttade - det har varit så mycket annat....... Men häromdagen fick jag en riktig tegelsten på över 600 sidor i min hand:"Läs denna!" Och det gjorde jag. Jag hade svårt att släppa ifrån mig den, så engagerande läsning var det! Kusligt!!!



Läs den! Och en recension av boken finns HÄR!

2 kommentarer:

  1. Hmm...den låter intressant, men 600 sidor(!) Kanske något att ta med på vår långsemester i februari...

    SvaraRadera
  2. Gillar också böcker!! Mest att äga! :) Faktaböcker om hundar och så... När jag var yngre så läste jag mycket. Nu är det som om jag aldrig tar mig för att göra det. Fast när jag jobbpendlade så lyssnade jag på ljudböcker! Det var kanon!! :) Har några ifall du vill låna..

    SvaraRadera