fredag 5 november 2010

Vilken fantastisk november!

...........ja, i alla fall så här långt............
Igår gick vi ut i flera timmar, Ulla, Monica och jag. Och mina små kompisar förstås! Picknick i november? Det går utmärkt - läs bara här!
Dagen blev lång, mysig och ganska sen! Oj, vad mycket vi har att prata om!




Idag skulle Ulla åka hem till Skåne igen. Men nog hann vi med ytterligare en Rörötur! Efter en regnig morgon klarnade det upp och blev sol - och vindstilla! Ja, en stund i alla fall..........Och fortfarande finns det en hel del vackert att se i naturen. Det här till exempel.........




Och det här....................





Från Hamnholmen ser man mitt hus................





Vinterförvaring av "bryggmöbler".....................





Hur vackert kan det bli? Knappast vackrare än så här, eller?




Och hit kommer Ulla i sommar - hon måste verkligen bada här! 
Men nu har Ulla åkt, och det är alldeles tyst och stilla på Rörö.  Nästa gång ses vi nog i Helsingborg, någonstans mellan min Thailandsresa och Ullas!



2 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder, du är verkligen duktig...tur att vädret var hyfsat idag så Ulla fick fina minnen av Röröbesöket så att hon återkommer!

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Jag gillar också hamnholmen. :)

    SvaraRadera