tisdag 2 februari 2010

Snöyra - igen!

Jag blir så trött! Snön vräker ner och jag uppskattar det inte ett dugg! Hade tänkt slippa köpa mer vinterkläder, men jag fryser i jeans. Fast det finns inte ett par varma brallor att köpa någonstans, om man nu inte vill betala 2000:- för ett fint märke. Och det vill jag inte! Så jag får väl frysa då.......
Gjorde ett besök på mitt gamla jobb idag - kul att träffa alla gamla arbetskamrater igen. Och snart är det dags att åka till nattjobbet - första natten av fem på en vecka. Lika bra det - jobba och sova närmaste tiden.
Kan man få färdtjänst om det är snö och kallt och man är vinterhatare??

2 kommentarer:

  1. Tycker absolut att du ska ansöka om färdtjänst...om inte annat så i förebyggande syfte. Du vet ju vad doktorn sa.....
    Jag fattar inte vad du menar med att du inte har fått till din "om mig-bild" jag ser inget fel på din....vi får nog ta det per tfn...Ha det gott och ta inte ut dig helt dessa nätter ...kanske får du vila benen lite i allafall....

    SvaraRadera
  2. Mystiskt det kan bli eller hur??? Ni har mängder med snö nere i södern, men här uppe lägger dom på snö med lastbil den sista milen av vasaloppet...
    Men nu har det i och för sig kommit 100 meter nysnö från ovan de sista dygnen.
    Kram/Fredrik

    SvaraRadera