måndag 22 februari 2010

Googla är kul!

För två år sedan var vintern bättre! Då såg det ut såhär på torget i Helsingör!

Googlade på Vinterhatarklubben, denna eminenta klubb med snart 23 år på nacken, och det var riktigt kul! Det verkar som om tidningar över hela landet hade haft en artikel om VHK! Många kommentarer var det också, såväl positiva som negativa. Det verkar som om många blivit provocerade av vår lilla klubb........ Men det var också många som ville gå med!
Ett antal bloggar dök också upp, bl.a. Ging och Malee! Kul, tyckte jag, som var skyldig till detta.....
Snöovädret har lugnat ner sig, men kallt är det! Jag tröstar mig med lite Thailandsbilder. Lovar att dela med mig.....

2 kommentarer:

  1. Jag tror att VHK bildades sist det var en "riktig" vinter...alltså för 23 år sedan. Skall man se det statistiskt så sitter väl både du och jag på hemmet nästa "riktiga" vinter....så nu kan vi ta det lugnt!!!

    SvaraRadera
  2. Monica - vilken slutledningsförmåga! Jag känner mig både lugnad och tröstad!

    SvaraRadera