torsdag 18 februari 2010

Två dygn i februari








































































































Ibland kan två dygn vara en alldeles lagom liten resa, särskilt om den går till Rörö! Monica fyllde år, och vi hade en väldigt mysig kväll med thaimat och vin, och sedan hade vi en mysig kväll till! Dagarna ägnades åt promenader i vinterväder. Detta är februari på Rörö: Vitt, ljust, orört och tyst. Inget för en vinterhatare egentligen, men ibland får man försöka gilla läget när man inte har något annat val. Med trevligt sällskap och överlyckliga hundar går det lättare!


Jag vet att jag har klagat på att det är för mycket vackra vinterbilder nu, men här är fler - och de ÄR vackra! Det spelar ingen roll att jag inte är någon vidare fotograf - det är svårt att misslyckas med bilder på fantastiska solnedgångar och superdagsljusbilder!


















3 kommentarer:

  1. Bra gjort Marie-Anne...snygga bilder måste jag säga...trots att ett par på "kärringen" slunkit med....

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du inte hade något emot det - de var ju jättebra! Skulle vara kul att få ett par på denna tanten också - du tog ju ett par bra! Tack för jättetrevliga dagar och alla bilder på mailen!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag skickat de flesta på "stadstanten"....men är inte säker ...ska kolla igen...Kram och god natt...

    SvaraRadera