lördag 6 maj 2017

Regndag och pizza


Nog kan det regna här alltid! I natt vaknade jag flera gånger av regnet, och hela förmiddagen har det öst ner, och åskat, och blixtrat. För säkerhets skull drog vi ur sladdarna till internet och TV:n!


När det höll upp en stund frampå eftermiddagen åkte vi till Kinaaffären. Där finns allt!


Micke hittade en väldigt snygg hatt. Men han köpte den inte, tyvärr. Jag hittade en massa braattha-saker, men det blev inget av med några inköp - det blir för svårt att få med på flyget hem!


Mataffären nästa. Där utanför hittade vi en fin gammal bubbla!


Sedan blev det en tur till hamnen. Där fanns ett café där vi kunde få kaffe och toast med skinka och ost - perfekt! Det tyckte Idun också......




Här kunde man stå med husbil eller husvagn om man nu hade haft det, och nära var det till både badplats och fiket!


"Jag har fått en ny säng"! Inköpt i kinaaffären där de har allt........


Så avslutade vi kvällen med pizza innan vi stupade - jag först, sedan Tommy och efter oss kom resten!


Fast först hittade jag en fin solnedgång.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar