fredag 19 maj 2017

Jaa!


Senast fredag har du den sa hon. Nästan hela fredagen gick, men inte fick jag någon avisering om att jag fått ett paket till Optimisten. Inte förrän klockan var 16.30 - då kom det! Så jag tog en snabb tur till affären och hämtade min nya iPhone - senaste modellen! Inte för att jag behöver det allra senaste - jag är inte så pryltokig. Men min gamla iPhone (4S) är definitivt på fallrepet, och dessutom går mitt abonnemang ut i dagarna. Så när jag fick erbjudande att förlänga abonnemanget tillsammans med en ny iPhone 7 till marknadens bästa pris (jag har gått igenom och jämfört alla operatörer!) så slog jag till efter ett dygns betänketid Och nu är den min, den silvriga iPhonen. Och jag har lyckats få igång den utan större problem. Och den är mycket större än min gamla 4:a - vilken lycka för gamla svaga ögon!


När solen äntligen lyckades lösa upp dimmolnen blev det en fantastisk solig dag. Allt växer så det syns från timma till timma (det är faktiskt sant) och vi bara njuter av att vi har det så otroligt vackert runt omkring oss. Och kvällen är ljummen och ljus................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar