fredag 2 december 2011

Undrar just...........


...hur många hundra? ..........Tusen?.......bilder jag har tagit precis just här! Men varje gång ser det annorlunda ut......Så jag måste bara knäppa en ny bild, om och om igen. Idag tog jag bilen till affären, lat som jag var. Och dessutom visste jag att det skulle bli tungt att bära.......(och förresten är det inte många dagar kvar nu - på måndag ska Pärlan besiktigas och sedan säljer jag den, så fort den har gått igenom u.a.!)
Ser det ut så här nere vid hamnen efter en strålande dag så är det bara att plocka fram kameran! För hur vackert kan det bli egentligen?




Hemma var jag en liten sväng idag. Och utanför min dörr väntade denna skönhet - årets julstjärna! Tack mina hyresvärdar! 

2 kommentarer:

  1. Se där,var dag har sin charm <3 Snäll hyresvärd.
    KRAM/Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förr och jag säger det igen
    - Rörö är vackert...en fantastisk bild!
    Kramis/Monica

    SvaraRadera