onsdag 14 december 2011

Bloggexperiment



Jag har börjat bli lite less på utseendet på min blogg - den har sett likadan ut länge nu. Så när jag hittade nya vyer på Blogger blev det intressant! Och man kunde pröva dem, en efter en, och själv se hur det såg ut. Jättekul var det! Problemet är bara att jag har svårt att välja, så nu kommer jag nog att hoppa lite fram och tillbaka ett tag tills jag hittar ett utseende som jag är nöjd med.
 Dynamiska vyer -  riktigt spännande! Här kan man även som läsare se bloggen på olika sätt genom att klicka på de olika rubrikerna i översta raden. På denna bild -"Flipcard" - klickar man på respektive bild - och upp kommer blogginlägget som hör till bilden!Och i ordning kommer de - senaste inlägget först! Tänk vad de kan hitta på, de dar som sitter och pillar med sånt här! Så nu ska jag snart prova dynamiska vyer i bloggen - vad säger ni som läser? Är det kul och lättförståeligt eller bara jobbigt?

1 kommentar:

  1. Det kan väl vara kul att testa något nytt tycker inte det är jobbigare att läsa denna. Kram Marita.

    SvaraRadera