tisdag 22 september 2015

Nödvändigt


var det. Ett frisörbesök - nu igen! Jag klippte mig ju nyss, känns det som...... Men nu ser jag ut som ett skogstroll - som vanligt alltså - så det är lika bra att passa på när vi är på Rörö och jag har nära till min "vanliga" frisör! Sist fick jag anlita en annan, för då hade hon semester!


Gott om tid hade jag, så jag tog en sväng i hamnen på Öckerö. Där var rätt lugnt, bara en liten segelbåt på väg ut...... Undrar just om det har blivit någon hummer i tinorna idag? Jag kollade inne i fiskaffären som ligger granne med frisören, men de hade bara dansk hummer. Inte för att jag hade tänkt köpa någon - det är lite väl mycket pengar för min plånbok!

Tre och en halv timma senare var jag hemma igen, nyklippt..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar