fredag 17 oktober 2014

Easy - isbjörnsbebisen!


Eller isbjörn och isbjörn - han liknar i alla fall en isbjörnsbebis, Easy! Därav namnet. Fast egentligen är han en äkta samojed.......


14 veckor ung, vild och galen och glad att träffa nya människor - det är Easy, det!


Det mesta här i den stora världen är intressant. Grillen på altanen till exempel, den luktar allt väldigt gott......... Och grillkol - hur smakar det? Tja, inte så illa!


Sten är gott. Jord är också gott. För att inte tala om allt annat intressant som man kan hitta här ute i trädgården..........


Krasse? Nja - sådär......


Men matte har ett vakande öga hela tiden - nu får det vara bra med avmaskningskurer!


Mina fina raggsockor (som Johanna har stickat till mig förresten) snodde han ur min väska, Easy! Jag fick ta tillbaka dem och sätta på mig dem. Då tuggade han på mina fötter en stund innan han stupade efter dagens långpromenad!


Nya raggsockor på gång till någon lycklig. Antagligen Micke. Om nu inte Easy får tag på dem först........


Kameror är också intressanta. Det är därför nästan alla bilder av Easy blir när-närbilder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar