tisdag 2 mars 2010

Vansläktas!




Igår fick jag fina bilder från Dalarna! Jag älskar Dalarna, men det är för kallt nu. Och inte kan jag åka skidor. Och inte kan jag åka snowboard. Och inte vill jag heller. Men barn och barnbarn har verkligen inte tagit efter mig alls när det gäller vinter och vintersport, som synes!
I söndags kväll kom jag hem efter en helg i sydliga trakter - så kändes det nästan. Jag trodde verkligen inte att jag skulle träffa på våren därnere i Helsingborg, men det fick jag! Det var 6 plusgrader när jag kom, och hela lördagen sken solen från en blå himmel och smälte all snö som fanns. Vi tog långa promenader och njöt, min thailandskompis och jag. Och vi gjorde upp planer......... Mer om det senare!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder Marie-Anne....Oh vad nyfiken jag blev..ska Ulla oxå till Thailand i maj...eller?

    SvaraRadera
  2. Ringer dig och berättar..........

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder du lägger ut men nu ska det bli kul att se lite vårbilder själv är jag inte bra på att lägga ut bilder men jag får väl lära mig jag föredrar att stanna med våren i skåne ett tag till.

    SvaraRadera