tisdag 30 mars 2010

Sommartid och ny tideräkning

Äntligen sommartid! Nu är kvällarna ljusare och dagarna känns längre. Jag börjar härmed räkna dagar i stället för veckor. Alltså: 35 dagar kvar till TPMG (betyder förstås Thailand Phuket Malee Garden)! Det som började med nästan 5 månaders väntan har alltså krympt till 35 dagar! Finns det fler sätt att räkna på?


Dagen innan hemresa senaste gången i Thailand fick jag slänga min gamla bikini - den hade tjänat ut. Så kan det bli när man badar mycket! Att köpa en ny i Thailand är inte att tänka på - det har jag försökt tidigare. Thailändska storlekar är inte avsedda för mig.....



Så nu gav jag mig ut på jakt i Göteborg! Den här blir säkert bra när jag blir solbränd och vacker - eller i alla fall solbränd.........

3 kommentarer:

  1. Jäklar va snygg du kommer att bli. Hela utstyrseln kommer att klä dig perfekt!
    Är hatten också ny??

    SvaraRadera
  2. Nu kan du snart räkna timmarna tills du ska åka tiden går så fort du får ha en riktigt trevlig påsk kram Marita

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!! Den kommer att gå såååå bra till solbrännan!!

    /gittan

    SvaraRadera