torsdag 21 februari 2019

För en gångs skull


får vi börja handla nu om det ska bli något med det överhuvudtaget. Jag har ju en förmåga att skjuta upp allt handlande till sista dagen när jag är ute och reser (ja, annars också förresten när jag tänker efter........), så nu tänkte jag vara ute i god tid för en gångs skull. Mot marknaden alltså! Jag har rätt bra koll på vad jag vill handla.......


Men innan marknaden - en liten tur till torget i La Mata. Där var det ganska tomt. Alla var väl på marknaden.......




Henne pratade jag med sist jag var här. Jag tor att hon kommer från Peru, och hon gör väldigt fina namnarmband medan man väntar.


Det fick hon göra idag!


Tja -  det är väl ganska lagom, eller......... Jag har ju i alla fall fyllt 70, så jag måste inte gå 10 000 steg om dagen. Det har jag bestämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar