torsdag 17 november 2016

Dagens bästa


är artikeln jag hittade på Facebook. Den var på förstasidan i Papperstidningen i Landskrona redan igår, så jag fick en bild på den från sonen (som skymtar i bakgrunden på den suddiga bild jag lyckades ta på datorn!) Idag låg den alltså på Facebook. Ni ligger den HÄR! Kanske jag hittar den på fler ställen i morgon......
Stolt är jag över sonen - väldigt stolt!


Dagen har varit lugn. Det var den igår också. Fast Tommy har hållit på med virket vid stugan ett par dagar, så nu ska det vara i ordning och skyddat under vintern innan det blir dags att ta itu med diverse byggande till våren! 
Själv har jag städat. Spännande värre.........


Och så har jag lagat mat. Här väntar några på att den ska bli färdig, för de är hungriga! 

I morgon blir det en mycket mer spännande dag. Tror jag i alla fall.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar