onsdag 30 maj 2018

Dags att bada?


Så kom den första pionen! Den ska följas av rätt många fler hoppas jag......


Tommy var på varvet redan strax efter 7 idag. Det är nog den bästa tiden just nu, med tanke på vår fantastiska värmebölja. Sedan kom han hem och åt frukost, och så tillbaka igen! Själv åkte jag till Årjäng. Moas Garden är fantastiskt vacker just nu, med mängder av blommor!


Ett hav av pelargoner!


Jag hade lite svårt att ta mig förbi blomsterhavet och bort till den lilla stugan längst bort utan att trilla dit och handla något,


men vi får faktiskt inte plats med fler blommor därhemma, så jag satte på skygglapparna och gick bort till lilla stugan och handlade det jag hade kommit dit för - gödning till växthuset.......


Hemma igen. Tommy var kvar i båten i solgasset. Han hade lite problem.......


Jag satte mig med fötterna i vattnet och väntade. Det var varmt, faktiskt. Jag kanske skulle börja fundera på att bada någon dag snart.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar