torsdag 15 december 2016

Tråkigt och roligt


Rimfrost hela dagen. Nog har vi en vacker utsikt!


Vårdcentralen i Bengtsfors. Jag satt där i väntrummet ett tag...... Mina öron är inte OK. Det tyckte inte läkaren heller, så nu blir jag kallad för ytterligare undersökningar, förhoppningsvis innan Cypern! Inte så himla kul.............


När vi ändå var i Bengtsfors passade jag på att köpa nya joggingskor! Det kommer jag att behöva när vi åker till Cypern -  mina gamla är nästan alldeles utslitna!


Och så kom Idun, Micke och Johanna!


Idun kände igen oss! Det var väl inte så längesedan sist...........


Här hos oss fick hon vara "lös" - här har vi ingen lekhage.  Det går väldigt bra ändå!


Morfar...........


Mätt och belåten. Dags att sova snart kanske.......:?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar