fredag 12 december 2014

Vad hände?

Så fick jag problem då!

Min lilla Mac lade av igår kväll, så något inlägg med fina bilder blir det inte just nu! De som jag hade lagt in kommer jag inte åt längre, för jag kommer inte ens in i datorn.

Eftersom ägaren av hotellet också har en Mac, så frågade jag honom. Han visade sig vara både kunnig och villig att hjälpa mig, så nu har vi suttit tillsammans i receptionen i över en timma, och Nid har testat det mesta, inklusive att ringa en kompis i Bangkok och låna att tangentbord av en annan kompis för att försöka parkoppla(?)
Men inget hjälper. Macen vägrar samarbeta.

Så nu lägger jag ner det här ett tag och åker och badar i stället!

Hoppas att Tommys dator håller ett tag till. för det är den jag använder nu.............

1 kommentar:

  1. Fy så trist! Jag saknar bilder och långa inlägg så använd Tommys till bilder oxå!! Jag håller tummarna för att du får datorn fixad på någon verkstad - det måste bara gå!
    Kram ❤️

    SvaraRadera