torsdag 7 juli 2022

Kanske lite jobbigt........


Äntligen funkar det att gå ut med båten! Ja - för Tommy i alla fall. Min höft strejkar för mycket för att jag ska våga. I kanske jag kommer, men ur...... tveksamt. Dessutom sitter man alldeles för lågt för att det ska vara möjligt. Det är bara att bita ihop och hoppas på bättre tider. Men - en väntan mindre i alla fall........


Så vackert just nu!


Och ibland regnar det så mycket att man inte ens kan gå in utan får försöka kura ihop sig under parasollen tills det förhoppningsvis lugnar ner sig!







Ja ja - jag vet! Det blir en hel massa bilder på Drömstugan nu. Men det beror nog på att vi är mitt i försäljningsprocessen och visningsdagen närmar sig med stormsteg. Lite ångest nu faktiskt......... Och stugan ligger ute i Svensk Fastighetsförrmedlings skyltfönster. Ännu lite mer ångest........











 

1 kommentar:

  1. Hoppas du fortsätter skriva även efter ni sålt drömhemmet. Är mycket trevligt att följa dig. M.v.h. Elisabet

    SvaraRadera