söndag 26 maj 2019

Semester


måste man väl ha ibland, även om man är pensionär. Och om enda barnet ska fylla 50, så är det väl inget snack om saken! Sagt och gjort - i fredags åkte jag till Landskrona. Och inte bara jag - mitt äldsta barnbarn Isabelle var redan på plats när jag kom!


Fredag kväll. Thaimat och en hel massa prat. Alldeles underbart.........


Här måste de väl servera Sveriges absolut bästa thaimat, för det var såå himla gott!


Dagen efter åkte vi till Rydebäck med Pågatåg - snabbt och lätt! 


En nyöppnad restaurang med redan gott rykte. Och inte blev vi besvikna! Supergoda pizzor och pastan var fantastisk!              





Miljön var så italiensk man kan önska sig här hemma........


Hemma igen. Och ett parti rappakalja - nytt för mig, och väldigt roligt! Dessutom vann jag - stort!

Sedan blev det filmtajm, men jag orkade bara någon halvtimma innan det var sängdags för mig. Det tar på krafterna att umgås med ungdomarna......

Lördagen var magisk för övrigt. Det får ni se i morgon om ni vill..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar