onsdag 21 februari 2018

Sprint, hockey och nästan åskväder



Sprintstafetten såg jag. Det gick ju bra. Men ishockey - nej, det fick Tommy titta på själv. Jag gick ut i stället. 
Jag hann 50 meter innan det började åska och regna, så jag fick ta skydd en stund,


men sedan drog åskvädret undan, vidare mot Turkiet tror jag.




Nere vid stranden var jag ensam idag. Fast sedan kom cykelmannen. Han kommer varje dag vid den här tiden och sitter på en av solstolarna en stund innan han cyklar vidare. 

Åskmolnen låg norrut och man såg ingenting av Famagusta idag!


Hemma igen, och det såg ut som om åskmolnen skulle komma tillbaka - fast det gjorde de inte.

Tommy var inte så glad. Sverige fick stryk av Tyskland. 


Vi fick trösta honom med att gå ut och äta på Kennedy Pub!


Fast där visade de den där eländiga hockeymatchen i efterhand! Hur kul var det? Men maten var i alla fall väldigt god.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar