måndag 23 november 2015

Ljus i mörkret


Solen hinner ju knappt gå upp innan den är på väg ner igen! Nu räcker det - adventsstakarna får lysa från och med nu! Vi hinner njuta av dem i två och en halv vecka. Sedan får de lysa för de som går förbi.......

Idag tog jag itu med det absolut tråkigaste jag vet - göra rent ugnen! Det tog tid. Det var lika tråkigt som det brukar vara. Men då och då måste man, och nu är den som ny! Det är knappt att jag vill använda den........


Dagens ljuspunkt: Att prata med Zion! Tänk att han har blivit så stor att vi kan prata i telefon med varandra. Han såg på barnprogram, men det var svårt att förstå vad han tittade på, trots att han försökte visa mig! Pussar fick jag genom telefonen innan vi avslutade samtalet.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar