söndag 20 juni 2021

8 månader sedan.........


Nu var det verkligen dags! Men det har ju varit lite tveksamt, det där med frisörbesök - när jag började fundera på det för ganska längesedan slog viruset till igen uppe i våra trakter, så det kändes inte optimalt att gå och klippa sig just då...... 


Men nu, när jag är fullvaccinerad och smittan håller sig på mattan så tog jag steget. Nu är jag nyklippt! Få se hur länge det dröjer tills nästa gång då........



Besvikna är vi  nu efter att helgen inte alls blev som det var sagt. Det verkar som om hela landet har haft ett alldeles fantastiskt väder med värmerekord både här och där. Utom här då. 17 - 18 grader och regn av och till större delen av helgen. Värmerekord längtar vi inte efter, men lite trevligt hade det varit med en och annan solglimt. Men de var lätträknade. Det känns väl lite trist kan jag säga........




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar