fredag 29 januari 2010

Att starta en blogg.......


.....är inte så himla lätt har jag upptäckt. Men man lär sig hela tiden. Även om det är långt till min Thailandsresa så har planeringen startat sedan länge - närmare bestämt sedan jag kom hem från förra resan den 1 december! 2 veckor senare bokade jag flyg och ytterligare 2 veckor senare hade jag bokat en lägenhet på Malee Garden, där jag ska bo i 4 veckor. Men ännu ett bra tag får jag titta på bilder från senaste resan och drömma mig tillbaka och längta framåt.......

7 kommentarer:

  1. Skitbra...du kan ju! Nu har jag kommit hem från stan och sitter naturligtvis och testar den nya datorn....

    SvaraRadera
  2. Nu är Monica här och ska lära mig att fixa en egen blogg...får se hur det går..

    SvaraRadera
  3. What а іnfοrmаtion οf un-аmbiguity and preserνeneѕs οf
    valuable fаmіliarity regardіng
    unexpeсtеd emоtiоns.

    Lοok at my blog poѕt - näSplastik

    SvaraRadera
  4. Hello! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers
    and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us valuable information to work on.
    You have done a wonderful job!

    My page; nummerupplysningen - -

    SvaraRadera
  5. Why viewers still make use of to read news papers when in this technological globe everything is presented on web?


    Review my weblog Jackpot 6000 Free

    SvaraRadera
  6. Excellent site. Plenty of usеful info here. I'm sending it to some friends ans also sharing in delicious. And of course, thank you to your effort!

    Stop by my homepage ... rhinoplasty top surgeon

    SvaraRadera