söndag 25 juli 2021

Vår lilla prinsessa


Lördag och sista dagen tillsammans! I morgon, söndag, åker de hem, Johanna, Idun och Sagahunden. 
Johanna klippte hela tomten för oss. Utan en enda paus. I 30-gradig värme. Sedan fick hon faktiskt vila en stund. Vi andra vilade i skuggan hela tiden...........


Om man någon gång ska bada den här sommaren så var det väl den här dagen! Jag badade faktiskt. Fast några bildbevis har jag inte, så ni får tro mig på mitt ord! Nog för att jag är en badkruka av stora mått, men 30 grader i luften och 25 i vattnet kan inte ens jag motstå!

Johanna och Idun har badat flera gånger denna veckan. Fast Idun har varit aningen tveksam - ska verkligen armpuffar och simring göra så att hon flyter? Men idag vågade hon släppa taget!


Så ljuvligt med bad en sen eftermiddag i juli!


Morfar fick hålla sig på stranden idag. Den här badstranden är underbar, men aningen svårtillgänglig om man som han är tillfälligt något handikappad. Men snart fixar han det!
 


Nybadad och lycklig!


En hel vecka har vi haft lyckan att få umgås med den här lilla damen (och hennes mamma!) På nästan 1,5 år hinner så mycket hända med en liten tjej som fyllde 5 år för ett par månader sedan! Nu hoppas vi att vi aldrig får så långa uppehåll i kontakten igen. Nu får vi försöka ta igen förlorad tid så gott det går! Snart ses vi igen, väldigt snart!

Och till dess skickar vi en hel massa kramar, precis lika dem vi har fått av Idun varje dag hela denna ljuvliga vecka!💕💖💗













 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar