söndag 30 maj 2021

Mors dag 2021

Morsdagshälsningen från min son - den finaste någonsin:

Älskade mamma❤️
Om du bara visste hur mycket jag älskar dig och kommer att älska dig. Jag antar att du kan ha en aning, för det finns ingen som kan älska som du.
Jag önskar att det fanns ord nog att uttrycka det som kommer till mitt hjärta när jag tänker på dig.
Du är så stark och kämpar mot allt som kan skapa olycka för dem du älskar mest.
För väldigt, väldigt länge sedan, du vet när jag var barn. Då trodde jag att du var en superhjälte. I dag vet jag att du är det!
Med superkrafter att alltid vårda mina sår, vare sig de var på mina knän eller i mitt hjärta.
Du har alltid vetat hur du lindrar min sömnlöshet och min oro.
Du är min bästa vän, min lärare i livet och min ständiga följeslagare. Jag är stolt över att få vara din son och jag önskar av hela mitt hjärta att mina egna barn känner likadant.
Genom goda exempel har du lärt mig de viktigaste värderingarna: att älska med hela mitt hjärta, att ha en hand för att ge och en annan för att ta emot, att vara ödmjuk och känna mig stolt över mig själv. Trots att jag då och då har sårat dig med likgiltighet eller tanklöshet.
Jag har dock alltid haft en säker tillflyktsort i ditt hjärta och dina armar.
Tack för ditt tålamod när jag begick misstag och för att du hade den övermänskliga styrkan att alltid lätta bördan på mina axlar så att jag inte skulle lida. ju mindre jag kände mig, desto mer tröstade du mig och fyllde tomrummet orsakat av hopplöshet.
Tack för att du haft tålamodet att lära känna mig till den grad att du visste vad jag tänkte och kände.
Tack för att du är min lärare i livet, för att du är min skyddsängel, för att du gör mina bördor mycket lättare, för att du gav mig ditt hjärta, fyllt av sann kärlek.
Jag älskar dig❤️❤️



❤️

Älskade son! Detta är den finaste morsdagspresent jag någonsin har fått och någonsin kommer att få! Så länge jag lever kommer jag att finnas här för dig. När jag inte längre finns kvar på den här jorden ska jag ändå alltid finnas med dig i ditt hjärta! Jag älskar dig! ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar