måndag 27 mars 2017

Kan inte välja!


Jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt ibland! Nu, när vi har gått över till sommartid, så borde jag väl sova lite längre, eller? Men nähä - klockan 5 var jag klarvaken. Alltså klockan 4 vintertid.......  
Jag lyckades stanna kvar i sängen tills klockan närmade sig 6, men sedan var det kört. Och det var väl bra, för soluppgången var fantastisk!


Två bilder tog jag vid 6-tiden på morgonen, och inte kan jag välja vilken som ska få vara med. Så de får vara med, båda två. Inte för att det är så stor skillnad........ Otroligt vackert var det i alla fall!

Idag tog vi en mellandag. Inga promenader. Inget ansträngande alls. Handla var nödvändigt, men idag fick jag åka med Birgit till Liedl. Det var bra det, för kylskåp och frys var alldeles tomma. Och nu har Birgit fått hjälp med att sätta in sitt nya kök från IKEA. Vi hjälpte till lite.....Fast det tar nog några dagar innan det är klart..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar