måndag 14 oktober 2013

Det går framåt


fast det tar sin lilla tid. Men - lite då och lite då, så ska nog den här vara färdig till Zions ettårsdag! Kanske tidigare till och med. Nu kommer ju väldigt snart den där tiden när det är skönt att vara inne och sitta vid brasan........


Idag var jag hos frisören - det var hög tid! Som vanligt väntar jag ända tills jag inte står ut med den långa luggen en enda dag till. Min frisör, som är en väldigt trevlig, duktig och pratsam person, påpekade att det är 10 veckor kvar till julafton. Det kan väl inte vara möjligt, tänkte jag, och fick räkna på fingrarna. Men visst - hon hade rätt! Vart tar all tid vägen? Sommaren är ju knappt över......
Undrar om det blir jul i Drömstugan i år också? Vi har inte riktigt hunnit tänka så långt........

2 kommentarer:

  1. Å firar ni inte jul i drömstugan är ni välkomna att fira den på Liavägen :)

    SvaraRadera