tisdag 29 mars 2011

Oplanerat!


Vaken efter en av de tuffare jobbpassen kände jag mig inte redo att ge mig iväg ut. Men Monica hade väl synpunkter på det. "Du behöver frisk luft"! Och det hade hon ju rätt i. 



Det blev alltså en tur ut till Et ändå, trots tröttheten. Och visst vaknar man till med tre energiska hundar i ändan av kopplen! Här tar Pajen en tur i labyrinten........



Och vilken fantastisk dag, så här i slutet av mars! Strålande sol och 8 plusgrader, inte illa! Det gäller att njuta när man kan, för det är väl inte slut på snöandet ännu (nej, det där lät lite negativt - jag tar tillbaka det......)



Friska vindar, men varma (tja, varma och varma - allt är ju relativt....) 
Miljoners miljoner stenar finns det härute - tittar man närmare är de fantastiskt vackra!



Blåare än blått? Kan det vara det?



Väldigt nöjda hundar och människor vände hemåt igen i seneftermiddagssolen. Tur att jag blev uttvingad - nu kommer jag att sova gott i natt!



Och min kruka med minipenséer på "balkongen" ser ut att trivas i marssolen.............

4 kommentarer:

  1. Härligt med friska vårvindar på västsidan! :) En massa energi ger de!

    SvaraRadera
  2. Sov gott...sådana där minipenséer vill jag ha!

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra bilder du tar.
    Hoppas du sov gott.
    Kram ulla

    SvaraRadera
  4. Det ser väldigt vårlikt ut, kan även tycka att det luktar vår! Kram

    SvaraRadera