måndag 17 juni 2013

Frustrerad........


blir jag! På morgonen fick jag ett sms från TNT som meddelade att min Mac ska levereras idag! Jaa - en dag tidigare än beräknat alltså. Strax efteråt kom ett glatt sms från Apple som talade om att "idag händer det!"
Sedan hände ingenting. Och ingenting. Jag höll mig hemmavid hela dagen och sysselsatte mig med trädgårdsarbete medan jag väntade. Och väntade.
När klockan närmade sig halv fem fick jag ett nytt sms från Apple Store: "Artiklar i beställningen levererades.  "Vi hoppas du tycker om dem"........
Va?

Nåja -  efter många om och men lyckades jag spåra upp mitt paket. Det har gjort en lång resa tydligen.......
Nu ligger det i Örebro och ska skickas med post därifrån vad jag kan förstå. Nu hoppas jag på morgondagen............


2 kommentarer:

  1. Inte bara rörmokare som misslyckas med leverenser....hmmmm. Såg förövrigt på FB att du nu fått den så du måste vara som ett barn på julafton. Står den vid sängen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - väldigt nära sängen i alla fal Susanna!

      Radera